Dagens insikt


Dagens insikt är nog att det är slöseri att köpa dyrglass för min del.

Kommentarer:
Postat av: S

Oh, jag vet. Köpte också sånna. Du anar inte hur många paket. I princip varje dag under "sommarlovstiden" förra året köpte jag en burk. Kastade bort 50 spänn för en falsk njutning? 50 spänn plus minst en 100-lapp till på det VARJE JÄVLA DAG!

Jag blir inte förvånad om jag köpte emot 100 stycken. Så illa var det med Ben & Jerry's förbannat goda glassjävlar :P



(Kul när du uppdaterar lite oftare ^^)

2008-11-04 @ 00:21:05
Postat av: Elia

Så onödigt att slösa finglass när det ändå slutar som det gör, men det känns liksom inte lika bra med icas trepack.. Som att man känner sig åtminstone lite bättre när glassen kostar mer.



:) ska försöka uppdatera mera.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits