Lurar mig själv

image243
Nästan alla är finast när de är smala. När Nicole var mullig var hon "trailer trash", nu är hon modeikon.


Jag trodde att jag skulle dricka ikväll, men jag orkade inte, var så trött och åkte hem istället. Var helt slut så la jag mig på sängen och var ögonblick från att somna, då påmindes jag om hur fet jag är och tvingade mig ut på en promenad. Jag lyckas lura mig själv nästan varje dag med tänket "jag behöver bara gå den lilla 40-minutersrundan" och när jag väl har kommit igång så går jag den längre 60-70-minutersrundan ändå!

Mina jeans som har varit för små ett tag har äntligen börjat passa mig igen. Äntligen går det min väg. Jag älskar när man går ner i vikt. Stabilitet, kontroll, viljestyrka.

Kommentarer:
Postat av: vattendroppe

fan, önskar ja hade den viljan som du har,, jag är fast i helvetesbulimin och jag går inte ner, men jag vill. Fan vad jag hatar detta :/:/

2008-05-29 @ 23:42:20
Postat av: Anonym

Om du verkligen hade anorexia skulle du inte vara stolt över hur du går ner för det handlar inte om att man vill se ut som nån kändis utan det är
psykiskt för man mår dåligt så man tar ut det över maten... så jag tycker du kan sluta leka runt.

2008-05-29 @ 23:58:47
Postat av: Elia

Vattendroppe- Känns inte som att jag har någon stark vilja nu, förut kanske.. :( Kämpa på!

Anonym- Jag har inte anorexia och säger inte det heller. Leka runt? Jag gillar att leka :)

Postat av: M

anonym - anorexia handlar inte om att man mår dåligt så det går ut över maten? är du dum eller? de flesta med anorexia får det för dom blir hjärntvättade av trådsmala modeller eller inte är nöjda med sin kropp!

2008-06-20 @ 01:55:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits