Dagens intag; 650 kcal

När jag för en gångs skull somnar i "normal" tid, ungefär 22-isch, så måste jag självklart vakna mitt i natten, och inte kunna somna om. Klockan 02.04 slog jag upp mina ögon och hör fåglarna börja kvittra utanför, mina maskaraögon klibbar och magen känns som en sprängfylld ballong. Ont ont ont. Dessutom hade jag somnat utan att borsta tänderna och med ett tjockt klädlager som får mig att drömma bastu-drömmar. Dessutom drömde jag att Min speciella inte ville vara min längre och försvann på en cykel i frosstaden.

Idag har jag ätit mat som jag inte brukar äta och så har jag varit hungrig varje sekund av denna dag. Efter frukost, efter lunch, till och med efter "middag" (som jag bara åt för att bli av med den jäkla hungern). Så dagens:

2 rågrut med lite grejs på 150 kcal
sallad, potatis, fisk (ordentlig mat va! Fisken är iof sill men ändå) 350 kcal
2 rågrut med grejs 150 kcal
______________
Summa: 650 kcal

Prommat runt lite ca 60 min -300kcal + att jag har stått upp och gått runt hela dagen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits