Hur man dämpar känslor- ett sätt som inte fungerar

image215Jag vet, jag vet. Jag är en dålig dålig människa som inte har skrivit på så länge. Jag har egentligen inte gjort speciellt mycket istället för att blogga, utan min säng har blivit min bästa vän. Jag lägger mig i sängen när jag kommer hem från jobbet och ligger där tills det är dags att gå och lägga sig, sedan sover jag tills det är dags att gå till jobbet igen. En liten tråkig och självdestruktiv cirkel. Lite då och då har jag blivit full som en kastrull. Och ganska ofta så ställer jag mig på knä framför toaletten, allt för ofta egentligen.

För några veckor sedan råkade jag träffa någon. Denna någon har alltid varit väldigt betydelsefull för mig och när vi sågs så väcktes gamla känslor. Jag vet inte om det skulle kunna gå att vara tillsammans, jag vet inte om jag vågar. Så det bästa är egentligen att inte ens försöka, ett ont hjärta är bättre än ett trasigt.

Så jag försökte dämpa känslorna med att träffa någon annan. Råkade sova hos en
killkompis som jag ändå har haft sex med förut. Vi hade sex, jag var jättefull och kommer inte ihåg så mycket. I veckan var det dags igen, minns att vi hade sex i duschen och att våra kompisar såg att vi hånglade. Så nu är det inte direkt hemligt längre. Och dämpat känslorna har det inte riktigt gjort.

Annars så vet ni att jag har blivit fet. Jag är så fet att jag skäms när jag visar mig ute. Så fet att jag vägrar gå ut.
Idag var det så fint väder så jag gick på en promenad i 2h 40 min. Bra jobbat för att vara en tjockis. Jag skulle verkligen vilja vara en sådan person som orkar ta sig upp på morgonen och går till gymet innan jobbet. Eller att jag får en hysterisk klocka som inte slutar ringa innan man börjar röra på fläsket. Ska ta patent på den iden, någon som vill ha en ;)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits