Hångel och mys

image188Det har verkligen hänt mycket på sistone. Igår reste iaf min gäst hem igen, "ska bli skönt att vara lite ensam igen" tänkte jag men jag kanske ska iväg jag med. Men jag har inte bestämt mig än. Igår festade jag, det var riktigt roligt och jag blev ganska full men i två omgångar. Och så hånglade jag med en av mina killkompisar, han som jag äntligen hade sex med på våren -07. Vi har båda hållt alltihopa hemligt och jag har inte berättat för någon, men när vi stod och kysstes så kom en av våra gemensamma kompisar in. Jag låtsades leta efter min jacka men han frågade mig senade om vi "hade pussats", "nej nej nej" sa jag.

Idag ska jag dessutom bemöta kritiken som jag har fått i min blogg. Men det är inte direkt så att det har hög prioritet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits