Elia, numera bulimiker?

image212

Usch vilken tråkig helg det har varit. Jag som hade tänkt att göra något skoj, men det blev sömn och kräks för hela slanten. Idag började jag tänka på hur länge jag har kräkts regelbundet och kom på att det var strax innan jul, i november om jag inte minns fel. Visst, det hände någon gång då och då innan dess, men sedan i november har det hänt ca 3-7ggr/veckan, ibland flera gånger om dagen. Då kom jag på det, jag räknas som bulimiker. Men jag har egentligen inte bulimi, inte som
Pippi. Jag är juh pro-ana, jag vill vara smal och brukar vara ganska duktig, vad har hänt och när hände detta? Jag har alltid varit närmare anorexia än en misslyckad bulimiker. När, var, hur?

Jag har faktiskt utnyttjat mitt träningskort och börjat träna. Idag hade jag tänkt att gå dit, men efter att jag hade heltsätit och kräkts så somnade jag av utmattning och sov i 4 timmar. När jag vaknade så hade gymet stängt. Typiskt. Istället så har jag promenerat i över tre timmar idag, varit ute och rört på fläsket. Nu när våren kommer måste jag bli fin, smal och fin. Punkt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits