Den där jäkla leken

Har varit och tränat. Det känns grymt, grymt I tell you. Visst att jag bara brände ca 350 kcal, men det känns som att kroppen får mer energi och vilken kick det ger. Musiken pumpar i öronen och när tiden närmar sig slutet och så tar man i extra mycket.. och sedan slut. Nu gäller det bara att hålla uppe min nya träning!

Min jobbflirt var het idag också, vi pratade en del men det känns på något sätt som att han nästan "håller tillbaka" som om han har någon tjej på gång?
Min dejt, han som jag var hemma hos förra helgen (som trots allt inte mördade mig) messade mig nyss. Jag har inte svarat på hans meddelanden på länge, varför? För att jag är sur för att han dröjde så länge med att svara på mitt mess :) Haha, hatar egentligen spelet, så varför ger jag mig in i den jäkla leken?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits