Jobbhångel

image211
Jag och mina jobbhångel

Jag hade hållit mig i skinnet i nästan en hel vecka igår. Okej med maten, bara lite svull och kräkas och inge alkohol, fram tills igår. Igår började dagen med jobb, på jobbet jobbade båda killarna som jag har hånglat med (
unga killen som jag hånglade med för några veckor sedan och den andra unga som hånglade upp mig i somras som jag nog inte har berättat om?), när vi alla tre var i samma rum så kände jag att det blev för mycket för mig och gick därifrån. En annan kille på jobbet frågade mig om jag har gått ner i vikt. Visst har jag skött mig mer när det gäller maten, men gått ner jättemycket har jag inte gjort.

Efter jobbet så åkte jag hem, vi hade planerat utgång men jag hade inte lust. Efter många timmars peppning så gjorde jag mig iordning och vi gick ut. Utgången var tråkig och istället för att åka hem så åkte jag och mötte upp en kille. Jag känner honom inte alls, men han var trevlig och mördade mig inte. Jag flirtade endel men han verkade ganska oberörd, tills han frågade om jag ville sova där. Jag tyckte inte att det var en bra ide och åkte hem som en duktig flicka. Efter att jag hade gått ut genom dörren messade han att jag var mer än gärna välkommen att sova där. Det var lockande, men att ligga första kvällen kanske inte ger det bästa intrycket ;) Det konstiga är att ingenting hände, ingenting mer än kramar och puss på kinden. Jag som älskar att hångla, han försökte inte ens.. what?!

Kommentarer:
Postat av: sally

hur gör man egen design på blogg.se`?
/Trögskalle ;)

2008-03-14 @ 19:00:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits