Jäkla lax

Jag har som sagt ätit ganska lite de senaste dagarna, jag älskar när min stränga mathållning går av sig själv. Igår gick jag för att köpa laxeringsmedel, jag avskyr att köpa det för jag tror alltid att apotekarna ser igenom mig, vilket de förmodligen faktiskt gör. Jag frågar vart mitt lax finns och hon visar mig, men så säger hon "det är viktigt att du inte tar för ofta, för då slutar kroppens naturliga sätt att fungera". Det är säkert något som hon säger till alla, men jag kände mig ändå så utpekad.

Så jag tog dem igår vid 22-tiden och eftersom det tar 6-12 timmar att verka så gick jag och la mig. Vaknade vid 06-tiden av magvärk. Och sedan dess har jag haft jättejätteont i magen, sprungit på toaletten i timtal och har ont i huvudet.

Kommentarer:
Postat av: Camilla

Du är ingen riktig pro ana. Du fuskar ju. Du tar laxeringsmedel och spyr upp maten. Du har ingen självdisciplin. Antingen får du väl svälta dig eller så får du äta som vanligt folk.

2008-07-21 @ 12:48:14
Postat av: Elia

Haha, okej :)

Postat av: Nikki

öööö, va va de f kom från camilla??? (Nånsin hört talas om UNS??! eller bulimi...?)



Tycker alltid de e lika pinsamt/hemskt/jobbigt å köpa lax! Dock aldrig fått ngn kommentar om de.. =)

2008-07-29 @ 16:36:52
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: m

Hej jag har en fråga!

Är det någon åldersgräns på att köpa lax? jag är 15 år och funderar på att köpa det..

(svara i min blogg)



take care<3

2008-08-20 @ 13:07:02
URL: http://anadiary.webblogg.se/
Postat av: Ellen

Svar till m: Nej det är ingen åldersgräns, fråga bara efter de på apoteket. Kostar runt 20 spänn.



Vet föresten precis vad du menar ang biverkningarna från laxeringsmedlen. Man får så jäävla ont i magen dagen efter när de värkar. Känns som man vill dö.. (iaf jag) hehe



Hoppas de går bra för dig:)

2008-08-28 @ 11:12:01
URL: http://ellensize.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits