Skinny eater

image160
Ibland blir jag förvånad över att det finns människor som är så fruktansvärt otrevliga. Mitt jobb är ett riktigt bra jobb utom när det kommer kunder som är helt.. väck i huvudet. Och det pinsamma är när de står och skriker, jag nästan njuter för att de gör bort sig. Idag har kroppen varit tung. Mina fötter luktar svett. Jag har jättegasig mage. Hela jag skriker efter mat. Ja allt är som vanligt.


I morse när jag kom så försökte facebookflirten prata lite med mig, men jag var ganska off. Sedan när jag försökte prata senare så då ville inte han. Det är nog dömt att misslyckas. Kan också bero på att han har flickvän, tror jag.

Något jag förunnas över är att mina kollegor kan äta så jäkla mycket McDonalds men ändå hålla sig smala, hur?

Kommentarer:
Postat av: emma

gud ja, vad jag blir avundsjuk på såna människor! vissa verkar kunna äta verkligen hur mycket som helst och ändå är dom alltid lika skinny. usch så orättvist!

Postat av: Elia

Mmm.. sjukt skönt vore det!

2008-01-17 @ 20:55:01
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: ...

hej, måste bara säga att jag älskar din blog. Jag läser den varje dag nu och det håller mig motiverad. (jag försöker gå ner i vikt)Ville bara att du skulle veta det :)

2008-01-17 @ 21:02:34
Postat av: Elia

Vad kul att du gillar den, den håller iaf mig motiverad :) Ännu mer motiverad blir jag av sånna här kommentarer! Tack :)

2008-01-17 @ 21:41:51
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits