Min största hemlighet

image167Innan min kvällspromenad var jag trött och kände mig fetast i världen. Men när jag väl tog mig iväg så nästan flög jag fram, min kropp börjar återhämta sig från den hemska träningsvärken. Det var verkligen jätteskönt att promenera, jag började gå min vanliga runda men halvvägs kände jag att jag ville ha en längre promenix så jag gick en riktig långprommis.

Det är fredag, ingen har pengar och det blir jobb imorgon. Jag är hungrig och sugen på choklad. Vid sånahär tillfällen önskar jag att jag bara kunde somna som vanliga människor.

Jag börjar känna mig lite smått paranoid igen,
jag har fått ganska många nya läsare och det är lite läskigt. Jag funderar på att bara börja skriva ut hur många kalorier som jag har ätit istället för det jag äter. För tänk om någon som jag känner snubblar in.. tänk om det finns någon som vet. Som jag spelar teater för varje dag, men som ler i smyg och vet min stora hemlighet. Min största hemlis.


Såhär tjock känner jag mig ibland

Kommentarer:
Postat av: S

Kan lugna dig med att jag inte vet vem du är :)

/Stammisläsare

2008-01-19 @ 13:28:15
Postat av: Anonym

Jag vet vem du är. (baskoja)

2008-01-19 @ 15:13:53
Postat av: fantomen

sådär tjock ÄR jag.

Postat av: Elia

Ah, jag tror att någon jag känner har surft in här, men kanske inte känt igen mig..

fantomen- nä det är du inte :) Nätspinkade på dig och du är smaaal

2008-01-19 @ 19:53:29
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits