Mia och jag har gjort slut

image158
Det är tvära kast i min värld. Just som jag tvättade av mig sminket så sköjde en känsla av oro över mig. Så nu sitter jag här, känner oron, irritation och rastlöshet. Det enda jag vill just nu är att hetsäta och kräkas. För det lindrar, det vet jag. Men jag har bestämt mig. Men jag vill. Men jag vill vara smal. Hela fyra dagar har jag klarat mig från allt som har med hetsätning att göra, fyra dagar är väl bra gjort? Fyra dagar. Hur lindrar man oron? Hur lindrar man den på andra sätt?

Jag försöker hålla emot. Mia och jag har juh gjort slut.


Kommentarer:
Postat av: ida

hoppas du blir bra.. blir ledsen av läsa sånt här.. :/

Postat av: Elia

Nejdå, bli inte ledsen. Jag klarar mig alltid!

2008-01-16 @ 23:08:24
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits