Med taggarna utåt svarar jag

Jag känner att jag har taggarna utåt sedan jag fick SMS:et från O-baren. På ett community någonstans i cyberrymden så hade jag fått ett jätttelångt brev om en förfrågan om jag ville ligga med killen (eller gubben snarare). Jag brukar bara strunta i att svara på sådana mail, men istället så kavlade jag upp ärmarna och skrev:

"Hur kan du ens orka klicka på "mail"-knappen och klistra in ditt spam-mail? Schizo gissar jag på? Men bemöda dig inte med att svara på min gissning, jag går nog lyckligt ovetande hellre än att se ditt namn i min inkorg igen."

image148
Och jag som är en snäll tjej egentligen, allt är O-barens fel!

Nu blir det min tredje prommis för idag, jag och mina L&M menthol.







Kommentarer:
Postat av: celin

om du vill ha en ana vän att snacka lite med så kan du adda min msn [email protected]
kram celin

2008-01-14 @ 22:17:28
Postat av: Elia

Celin, jag har tyvärr ingen MSN, men maila mig på [email protected]

Postat av: sara

hej vad äter du för bröd när du äter dina smalmackor?

2008-01-14 @ 22:38:52
Postat av: Elia

Det är Fazers rågform. En röd förpackning som kostar ca 18:- och innehåller 16 skivor, 55 kcal/ skiva.

2008-01-14 @ 23:26:47
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits