Jag gjorde det!

image153
Min arma kropp! Jag gjorde det till slut och jag överlevde men det var knappt. Jag gick och tränade! Jag är inne i en ganska bra period just nu, så när jag väl hittade dit så började jag prata med en jättetrevlig tjej. Det är bra att skaffa sig träningskompisar så att man verkligen går dit. Redan under uppvärmningen höll jag, bokstavligt talat, på att dö.


Det var spring, hopp, styrketräning och allt detta skulle jag klara av. Jag som inte har en enda muskel i min kropp och det blev jag verkligen varse. Vart har min vältränade kropp som jag hade för *host* åtta år sedan vägen? Övningar som jag tyckte var busenkla då, fick jag kämpa som ett djur för att utföra idag. Vore schyst att få lite magmuskler och styrka i armarna så att jag orkar min egen kropp. Undra bara hur jag kommer att må imorgon :) Sedan på hemvägen (gick hem) så tyckte jag att jag förtjänade ett äpple med gott samvete, tar en tugga och lyckas tappa äpplet, bra jobbat va!

Tack Sandra för ditt pepp, jag överlevde!


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Ahh fan va bra du e tjejen!! SJälv ska jag försöka peppa iväg mig till gymmet imorn, har inte vart där på en månad nu börjar få lite smått ångest.

Postat av: Elia

Det känns faktiskt bra, så som du sa. Men jag kommer inte att kunna gå imorgon pga den kommande träningsvärken. Men då vet jag iaf att det tog.

Du är alltid hurtig juh, en månad är ingenting ;)

2008-01-15 @ 22:34:22
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits