Jag är hemma, jag är fri!

image128


Ja, då är man hemma igen. Åh så jäkla jäkla skönt! Nu är jag tillbaka i mitt aktiva liv med underbar svält och min frihet. Så fort jag satte foten ute på Stockholms mark så kände jag friheten skölja över mig, inge mer smygande med mat, inte kräkas tyst som en mus, inte låtsas som att allt är bra.. bara vara jag.

Jag har verkligen ätit jättemycket hemma hos mamma i frosstaden och jag har verkligen gått upp jättemycket i vikt, men nu kan jag kanske äntligen krossa platån som jag var på innan jag åkte hem, nu när jag är hemma.. aja vart mitt hem nu är. Jag har saknat min blogg galet mycket. Och mitt hem. Och mitt liv.

Jag känner mig fri.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Jag ha saknat din blogg med! Hoppas du hade de lite trevligt hemma iaf.

Postat av: Elia

Sandra- Jag har haft det jättemysigt också, men det blir lite svårt att fokusera på när man har gått upp i vikt. Hoppas att du har haft en jättefin jul!

2008-01-08 @ 07:08:28
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits