Imorgon är det nya tag, ny bantning, ny svält, nytt liv

image191Såja, nu är jag hemma igen. För att ta vid innan jag åkte bort så måste jag berätta om allt som har hänt. Alla kommentarer och all kritik tar jag senare, jag är nämligen expert på att skjuta upp saker och dessutom så rör alla "svält dig inte"-kommentarer inte mig i ryggen. Men alla har rätt till en åsikt och dessutom har jag inte anorexia och inte heller bulimi (yeh jag har inte kräkts på nästan en vecka!).

Efter mitt besök tyckte jag mig behöva en liten minisemester och det tyckte Sexet med. Så han betalade en enkelbiljett till hans stad och dit åkte jag. Det första vi gjorde när jag kom till Sexets stad vad att äta på Burger King (just det, ana in your face) och sedan gick vi och la oss utan att förbränna all mat. Och det karaktäriserar min resa ganska bra, massor av mat, sova, gosa och hångla.

Under måndagen gjorde jag och Sexet massa roliga aktiviterer, något som jag tycker så mycket om med honom är att han och jag kan bara vara. Hålla handen, strosa på stan, prata. På kvällen så drack vi drinkar och öl på ett kostymnisseställe och sedan gick vi på ett ställe där det var lite livligare. När vi går in så flirtar vakten med mig och sedan får jag ganska mycket blickar. Sexet blir inte så glad och börjar småtjaffsa, som tur är så är vi mogna människor och redde ut det (nåja). Men ändå blir jag ledsen, han avskyr att jag får uppmärksamhet samtidigt som det är det jag är så beronde av. Sedan gick vi hem och jag bröt mitt
fejknyårslöfte.

Idag har jag och Sexet ätit hamburgare (just det, igen!) och gick hem och la oss och hånglade och allt utan att förbränna det. Jag bör nämna att min byxlinning stramar och jag är fet och äcklig. Iaf så är jag hemma nu och imorgon återgår jag till mitt liv. Just det.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

De e skönt att komma bort ibland. Jag brukar kika in här på din blogg o titta på bilderna i din header för att få lite ny anaergi till att gå till gymmet, skulle göra mycket för o få dina ben! =)

Postat av: prickigkorven

Elia!
Snälla...gå till en läkare, för min skull...det är dags...12 år av bulimi och anorexia...kan bara leda till en sak och i dödsriket som 20-åring vill vi inte se dig!
ta ett litet steg in i friheten

2008-01-31 @ 18:45:24
Postat av: Elia

Sandra- vad glad jag blev av att läsa det där, det är sådant som lättar min dag. Tack!

prickigkorven- näe det tror inte jag heller, inte ens om jag är 25 (som jag hemskt nog blir snart). Idag blir det ingen läkare och inte imorgon heller. Kanske en dag, kanske den dagen jag planerar att bli gravid.. kanske :)

2008-01-31 @ 20:27:57
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: prickigkorven

du skriver att du tycker om kontroll
jag skulle säga att du är FAST och inte har någon kontroll alls...kanske dags att stanna tåget du inte verkar kunna stiga av...

2008-02-03 @ 21:47:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits