Finfina drömmar

Vaknar en timme före väckarklockan av en dröm. Jag är på väg hem från skolan och springer på M. M och jag gick förra året tillsammana och det var flirt från första dagen, men det hände inte någonting förrän i januari i fjol. Vi hade även sex ett tag efter det och sedan träffades vi ett par gånger.. för att ligga. Men iaf så sprang jag på honom och han drog med mig in på toaletten och jag berättade om att jag var glad över att min kropp fungerade och att jag hade mens igen och beskrev ganska intima detaljer. Han berättar då att han har en liten platta attt sätta på tungan när han går ner på mig. Och jag börjar agarva.

Tur att man kan få utlopp för sina fantasier på något sätt

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits