Fan

Fan fan fan! Jag kommer kanske inte kunna blogga idag.. Berättar sedan.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

varför :/

Postat av: Bonie

Hittar man dig på "den gröna sidan" oxå?
kram

2008-01-23 @ 23:01:03
Postat av: jenny

hej Elia! jag gillar din blogg och blir mycket inspirerad av att läsa den varje dag.
jag undrar om du(eller någon annan) vet ungefär hur många kcal det är i en skolpannkaka? Endast pannkakan syftar jag på, utan sylt..

2008-01-24 @ 13:52:12
Postat av: Elia

this is for me- tja för jag fick överraskningsbesök :)

bonie- menar du inserted?

jenny- najs, kul att du gillar den :) I en skolpannkaka, menar du ugnspannkaka eller? Jag har inte ätit skolmat på sju år så det kanske har hänt grjer ;) Ca 300-350 skulle jag gissa för ugnspannkaka

2008-01-24 @ 16:04:49
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits