Dagens intag: 475 kcal

image154Träningsvärken som jag kommer att få imorgon kommer inte att vara rolig. Som tur är så kommer jag att vara på jobbet, så de får höra min klagosång istället för min stackars oskyliga blogg. Idag har jag ätit all mat väldigt utspritt under hela dagen. Det är ett jäkla konststycke, för det gäller att sluta äta när man inte är superduperhungrig längre. Man får alltså inte äta upp, inte äta för att det är gott, inte äta om man inte håller på att dö av hunger.

Jag har dessutom ätit en morot idag, den smakade bajs. Bajs och jord.

Dagens:

1 morot 25 kcal
5 rågrut 200 kcal
minikeso 60 kcal
gröt + lågkcal-sylt 140 kcal
1 apelsin 50 kcal
______________
Summa: 475 kcal

Har tränat (wow) i två timmar, (-800 kcal) och promenerat i 1½ (-450 kcal). Totalt -1250 kcal.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

hejhej, jag undrar bara över en sak:hur vet du hur mycket kcal du har förbrukat när du har tränat?

2008-01-16 @ 17:35:29
Postat av: Elia

Tja, kolla detta inlägg så vet du :)

http://elia.blogg.se/1200407840_sallad_vs_mcfeast.html#comment


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits