Dagens intag: 470 kcal

Det här har inte varit en bra dag. Jag har fått världens fettnoja. På träningen kände jag mig fetast, svagast och äckligast. Jag har varit tvungen att duscha två gånger idag. Jag tror att varje gång jag äter, även om det är något litet, typ morot, så kommer den att sätta sig direkt runt bilringen. Det är värre än vanligt kan jag meddela och då är det illa. Dagens:

2 smalmackor 110 kcal
minikeso 60 kcal
gröt 100 kcal
choklad 200 kcal
_______________
Summa: 470 kcal

+ fross, men jag fick nog upp det mesta med tanke på hur jäkla hungrig jag blev direkt efteråt.

Tränat i 2 timmar (-800 kcal) och prommat i 2 (-600 kcal), totalt - 1400 kcal. Wow, nytt rekord tror jag.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Jag hoppas att du är medveten om att du just nu håller på att förstöra din kropp.. :/

Postat av: Elia

Det är inte så att jag har ett val.. :)

2008-01-23 @ 12:08:51
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: Du.

Du vet att du inte förlorar alla kalorier genom att kräkas upp, right? Du får bara upp ca 40%.. resten har redan tagits upp av din kropp..

2008-01-25 @ 20:11:07
Postat av: Sofia

Snälla du. . .
Det kan inte vara lätt med alla som bara kritiserar dig. Men får jag fråga dig "varför" du vill svälta dig själv ? Du kan väl kontakta mig ?

2008-01-26 @ 21:16:24
URL: http://sofiamattysek.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits