Blev så jäkla full

image185Åh, det var verkligen kaos igår. Jag kan inte berätta hela historien men jag är iaf värdinna ett par dagar, alltså kommer jag inte vara ensam längre stunder i mitt älskade hem. Alltså kommer jag nog inte kunna skriva så mycket som jag är van vid.

Igår städade jag som en liten tok under den timme jag hade på mig från det jag fick reda på att jag skulle få besök och tills jag var tvungen att åka in till stan. Det känns så jäkla bra att jag äntligen tog tag i min lägenhet och fixade till så att folk kan komma hem till mig utan att direkt se mina berg av matskräp och thinspiration. Jag plockade undan mina godislådor och rengjorde toaletten från allt som har med mia att göra.

Dessutom slumpade det sig att jag blev sjukt full igår och somnade i ett kök någonstans på Gärdet. Jag blev så full att jag kräktes, delvis med vilja för att bli lite nyktrare, men mest för att jag var så jäkla full. Men det var skönt. Skönt att slappna av. Skönt att flirta. Skönt att gå ut. Skönt att inte sova hemma. Skönt att inte hångla. För det var min gäst som fick till det :)

Vilken fylla

Kommentarer:
Postat av: Malin

Ojdå :)

Postat av: Maria Vuitton

Oj det var länge sen jag var inne på din blogg! :)

2008-01-24 @ 15:45:18
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Elia

Men maria, klart att du måste komma hit oftare ;)

2008-01-24 @ 16:38:10
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits