Bit bort mitt fläsk

image166
Det som jag hatar allra mest med min kropp är som bekant mina lovehandles. Jag har försökt banta bort dem, träna bort dem och nu återstår det ett alternativ, ta till kniven. Skämt å sido så har jag länge funderat över att fettsuga bort dem, men för ca 1½ år sedan fick jag reda på att det finns ett annat alternativ. Det kallas Ultra shape och är fettreduktion utan kirurgiska ingrepp. De använder sig av extra starka ultraljud som avlägsnar fettcellerna, tekniken tillämpas bland annat på
Ellipsklinikken. Frågan är bara vad det kan kosta?

Idag lekte jag med tanken på hur skönt det skulle vara om det bara kom någon och betloss en bit fett från kärleksfläsket, därav bilden. Fast monstret verkar tycka att det är godare med hamburgare och dessutom rinner det gegga ur kroppen. Fyndig jag är ibland. Gillar ni min bild?

Kommentarer:
Postat av: Tell me

Jäklar, har du ritat det där?

2008-01-18 @ 20:13:16
Postat av: zum

åh. sjukt soft om det fanns ett lovehandlekäkandes troll! snygg bild, bajtheway.

Postat av: Anonym

gillarn

2008-01-18 @ 20:50:05
Postat av: Elia

Tell me- hell yeh ;)

z- eller hur! Jag har döpt honom till monstris, han kan komma och hälsa på dig med om du vill ;)

anonym- thanx :)

2008-01-18 @ 23:54:01
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits