Anorexia och bulimi är vackert

image163Fem dagar blir inte sex. Fem dagar blev just fem dagar och imorgon börjar jag om från ruta ett. Jag var hungrig och fastän det är sent så gav jag mig själv tillåtelse att äta en rågrut, "en rågrut inntehåller bara 37 kcal" tänkte jag för mig själv. En rågrut blev tre som blev biskvi och chokladkaka. Och munken. Och chokladboll. Och egentligen visste jag att det skulle hände, i samma sekund som jag gav mig tillåtelse till en rågrut då visste jag att det skulle sluta på knä framför toaletten. Fem dagar blir inte sex. Inte den här gången.


Men skönt är det. Och bulimi och anorexia är vackert. Knäppt som fan, men vackert.


Kommentarer:
Postat av: Becka

Varför tycker du att anorexi och bulimi är vackert?

2008-05-22 @ 14:34:33
Postat av: Anonym

DU E FAN SJUK.. HUR FAN KAN DU TÄNKA ATT ANOREXI OCH BULIMI E NGT VACKERT.. ASÅÅ BLIR BARA ARG.. GÅ DÖ FANNNN..



DU BORDE SKAFFA ETT LIV ISTÄLLET FÖR SÅNA DUMHETER...

2009-06-25 @ 04:05:08
Postat av: Anonym

DU E FAN SJUK.. HUR FAN KAN DU TÄNKA ATT ANOREXI OCH BULIMI E NGT VACKERT.. ASÅÅ BLIR BARA ARG.. GÅ DÖ FANNNN..



DU BORDE SKAFFA ETT LIV ISTÄLLET FÖR SÅNA DUMHETER...

2009-06-25 @ 04:05:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits