2008, det år jag blir "frisk"?

Har slösat bort hela förmiddagen på att dricka the och fixa layouten i min blogg. Det var många år sedan jag kodade html och det är som att ligga, man måste underhålla kunskapen för att vara lika grym. Iaf så har jag inget bildredigeringsprogram att tala om så det blev enkelt tills vidare, men som att det spelar roll..

Jag fick en liten chock för någon timme sedan då jag kikade ut, sol, strålande sol. Det kändes nästan som vår, grymt. Jag kan inte förstå att jag i somras längtade till vintern, men så är det iof varje år. Jag ska verkligen försöka få mig en ny lägenhet lagom till sommaren, speciellt nu när det viktiga beslutet är fattat. Jag kommer att bara jobba ett tag, stort beslut för mig och jag tror att det kommer att göra mig gott. Inför nyår så tänkte jag "tänk om 2008 är det år då jag beslutar mig för att bli 'frisk´". Ingenting att räkna med.. men tänk om!

Kommentarer:
Postat av: Jönsan

Får man fråga hur man gör för att få en så snygg blogg-sida? :)

Postat av: Delinda

Visst är det typiskt att man aldrig är nöjd utan på vintern så vill man ha sommar o tvärtom! :)

www.delindaaa.blogg.se

2008-01-10 @ 18:47:30
URL: http://delindaaa.blogg.se
Postat av: Elia

Jönsan- Man är typ grymmast i stan :)

Delinda- Jajjemensan. Det är väl det där om gräset på andra sidan..

2008-01-10 @ 22:47:31
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits