Helgen var het

image206Jag har sovit ut i natt, det är helt sjukt att man kan sova från 21-12. okej att jag vaknade mitt i natten och var vaken i ett par timmar men ändå. Jag är lite tung i huvudet ändå, men det är jag juh jämt ;)

Tja, det kanske (inte) är någon som vill veta vad som hände i helgen då jag inte var inne här någonting, det är ganska smaskigt iaf, så lyssna på det här. I torsdags var jag karatefull och ni fick i mitt desperata inlägg läsa om hur jag vaknade upp i förorten, jag kom hem vid 03.30 och gick upp och jobbade kl 7.00. Och det slutar inte där. För efter jobbet så hade jag lovat exbästis att vi skulle dra ut. När jag gick för att träffa exbästis så springer jag på en kompis kompis som hade varit med kvällen innan. Han berättar för mig om hur full jag var (jo tack, jag vet) och att jag hade stått och kramats med någon som han kände (han hade alltså inte sett mig hångla med min kollega, puh). Han lovade iaf att jag inte hade gjort bort mig, men det tycker jag iaf.

Jag och min tjejkompis sätter oss och dricker vin, går igenom alla händelser som hände på torsdagen och blir lite lulliga. Vi bestämmer oss för att möta upp en annan kompis till oss och på vägen dit så
träffar jag.. N. Jag onykter och han på väg hem, nykter. Vi sa inte så mycket men pratade lite..

Vi drog till utestället och väl där så möter jag en kille från frosstaden, han kommer fram till mig och börjar prata. Vi har setts ute förut, men aldrig pratat speciellt mycket. Han är söt, men ser lite gay ut. :) Jag har inte så roligt så jag bestämmer mig för att åka hem, mina tjejkompisar håller med och vi går. På något konstigt sätt så hamnar vi på en hemmafest och jag pratar med en kille som pluggar på handels. Rätt vad det är så börjar vi hångla och fåna oss. Han är rolig och vi sover tillsammans, vaknar mitt i natten med något hårt mot min rumpa och han försöker komma in i mig, big no no.

Det värsta är att helgen inte är slut där, men nu orkar jag inte berätta mer. Känner mig lite paranoid :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits