Det finns ingen snygg "Ulf"

image197
Såhär ser en "Ulf" ut.

Vilken utgång igår. Jag hade jobbat hela dagen och orkade inte ta mig hem efteråt för att sedan åka in igen så jag gick lite på stan och köpte lite smågrejer. Mötte upp upp exbästis och Pippi och gick ut. Efter bara ett par glas var jag full, dimman var lika härlig som vanligt. Vi gick från ställe till ställe men hela tiden kände jag hur fet jag var, mina byxor stramar, på allvar. Tittade nyss igenom mina bilder på telefonen från igår och ser hur jag har tagit en bild på när jag håller upp massor av toalettpapper på toaletten, jag tyckte att jag var jätterolig och hade tänkt att lägga ut den bilden i bloggen, undra hur jag tänkte när jag tyckte att det var kul.

Min ena tjejkompis blev också lika full lika snabbt. Hon var tvungen att äta mitt i allt, hon åt och åt. Sedan åt hon igen för hon hade inte ätit middag. Min mage värkte, jag hade iof ätit en varma koppen och två rågrut kring 14-tiden men det mindes inte min mage. Men att jag var tjock och ful gjorde ondare än min kurrande mage.

Det hände för en gångs skull inget speciellt, jag var mest full och ganska dryg. Det kom fram en kille som var från frosstaden "du är inte alls från frosstaden" sa jag "för jag kommer därifrån". "Ehm, ja från början kommer jag ifrån..(typ mora eller något)" sa han.

Senare kommer ett par killar och sätter sig med oss, de är långt ifrån heta (är det taskigt att skriva fula?) och den ena börjar prata med exbästis. Hans kompis försöker börja prata med mig flera gånger och jag låtsas inte höra att han pratar med mig utan tittar runt i lokalen. Han föröker många gånger och jag nonchar, exbästis tycker att jag är jätterolig och skrattar lite diskret. Plötsligt hoppar han över alla människor som sitter i vägen och sätter sig brevid mig. Han bjuder in mig på någon fancy fest, typ någon kändisgala och ger mig hans visitkort. Ulf heter han, Ulfar kan inte ha det lätt, jag har aldrig träffat en snygg "Ulf". På allvar, bilden ovan är bildsök från google som bevisar mitt påstående.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Haha,, nae jag tror det är brist på snygga Ulfar, undra om det är så att alla de här som heter Ulf har bytt till namnet när de insåg att de aldrig kommer bli heta?

Postat av: Elia

Haha, ja
och hur säger man egentligen "Ulf" på engelska, typ "wolf". Ulfar måste komma från svenskans "ulv" som ochså är varg, jag ser ett samband :)

2008-02-02 @ 14:38:42
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: Blommalands chef

grymt kul inlägg - kolla vilka fula ulfar! det var det värsta jag sett. jag kände en ulf en gång och han var alltid svettig och så hade han stora blanka ögon och han blinkade aldrig, helt alien kinda guy alltså!

2008-02-02 @ 15:18:04
URL: http://blommaland.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Haha så rätt, jag har inte heller träffat på någon snygg Ulf

2008-02-02 @ 17:16:39
URL: http://thingirl.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits