Konstiga cravings

Jag är hungrig, igen. Det värsta är nog att jag har konstiga cravings, typ skinka med senap, honey loops, vaniljyoghurt, kinapuffar, tomatröra på ris. Eller något med saffran. Jag har inte ätit ett enda saffransbröd i jul..

Så jag fastnar framför gamla avsnitt av
Super size vs super skinny, när kommer det tillbaka egentligen? Det måste vara det bästa programmet någonsin. Håller på att få hem Supersize me, dokumentären om hur det går när man bara äter McDonalds. Jag har, konstigt nog, inte sett den. Filmer är oftast något som man ser tillsammans med någon, men jag känner ingen som vill titta på sådant, fast det kanske är lika bra.

Jag nämnde programmet Intervention för ett tag sedan, har nu hittat det på youtube (såklart). Här är ett avsnitt som jag inte hade sett iaf. Handlar om en anorektiker/bulimiker..


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits