My friend Blair, the bulimic


Fruktansvärt hungrig. Egentligen ska jag gå ut på promenad nu är det tänkt, men fastnade framför Gossip Girl. Jag älskar
Blair, bulimiker, elak, vacker och får alltid som hon vill. Förresten, i fredags när jag var ute med mina vänner så kom min kompis in på toaetten när jag var där, jag hörde henne inte. Men när jag kom ut så stod hon där, jag stelnade till och trodde att hon hade hört mig. Men hon sa ingenting iaf.

Antlingen äter jag- och måste gå på prommis
Eller så äter jag ingenting mer idag och slipper prom.

Kommentarer:
Postat av: S

Finns det någon som vet att du är bulimiker? Jag har läst att du sagt att du haft ätstörningar och sånt, men vet någon hur du har det?

Btw, älskar när du uppdaterar så här ofta :)

2008-12-21 @ 20:56:02
Postat av: Elia

Det finns faktiskt inte någon som vet.. inte ens mitt ex. Jag vet att det är några som tror att jag har haft bulimi för många år sedan (vilket jag typ inte ens hade), men ingen ingen vet nu.



Det är mycket roligare att ha en aktiv blogg, men det tar bara så mycket tid ;) Kul att det uppsakattas :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits