Smal av naturen


Det har varit tufft i helgen. Mycket fest, mycket vin, lite killar, en ganska bra blandning. Åt smalmackor när jag kom hem i natt och ätit smalmackor hela dagen idag. Jag har en sådan jävla tjockångest, jag är verkligen tjock nu. Magen står ut och nu måste den bli platt igen.

Jag har träffat en ny kille, vi träffades för några veckor sedan och har bara hörts sedan dess. Han vill att vi ska ses och frågar om jag kan träffas på torsdag. Jag får panik, hur ska jag hinna bli smal tills på torsdag? Ständigt dessa tjocktankar.. tänk om jag bara vore smal av naturen.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

bara jag som tycker paris hilton är ovanligt smal?

Postat av: Elia

Hon har absolut gått ner!

2008-12-18 @ 01:13:39
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits