Klassåterträff

Åhhhh.. jag har gått och blivit så gammal! Nästa år är det 10år sedan jag gick ut nian och givetvis så ska vi ha någon återförening. Jag känner inte att jag har något behov av att träffa dem, jag är inte samma tjej som då och sedan kommer det komma alla dessa "vad gör du nu", iof har det gått bra för mig. Riktigt bra. Jag tror lätt att jag har den "finaste" utbildningen, men gissa vad det första jag tänkte var. Jo självklart, jag måste tokbanta inför träffen, om jag nu ska gå. Skulle vara grymt att dyka upp, fruktansvärt smal och snygg + att det gått bäst för mig. Någon som varit på återträff, tell me tell me!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

är det du på bilderna? för i så fall så är du redan smal som en sticka

2008-12-18 @ 19:08:55
Postat av: Elia

Mm.. det är jag på bilderna. Men jag är inte smal som en sticka, men thanx anyway :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits