Elia 17år

Nu börjar vardagen komma ikapp igen. Nu ska jag vara ifred och rasa i vikt, i tanken blir jag smal som en sticka på två veckor.

Var ute på en långpromenad för någon timme sedan, träffade på ett ungdomsgäng. Det var typ 5 killar och 1 tjej, killarna blev helt tills sig när de såg mig, ni vet som småpojkar blir. De ville veta vart jag skulle, om jag kunde följa med dem och hur gammal jag var. De gissade på att jag var 17-19 och jag råkade säga att jag var 17år. 17ÅR! De ville verkligen att jag skulle med, men jag sa att jag inte kunde, så ville en av killarna ha mitt nummer, jag sa att jag inte hade någon mobil. Fanns jag på lunarstorm?

Det sjuka är juh att de trodde att jag var 17år.

Kommentarer:
Postat av: S

Sånt är så sjukt :P När jag var 13 år trodde folk att jag var 18, och när man fyllde 18 år så trodde folk man var yngre.. blööö

2008-12-28 @ 01:12:48
Postat av: Anonym

De visste säkert bara att du skriver "juh". Vilka andra gör det?

2008-12-28 @ 04:46:16
Postat av: Elia

S- Visst är det kul.. jag ska börja ragga upp unga, heta killar..



Anonym- what?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits