And on my way to the skinny road


Trött är bara förnamnet ikväll. Det blev ju en ganska slitsam kväll igår, eller den sista veckan egentligen. Så jag har bytt om till min mysiga hemma-tunika som är storlek 34 men är stor som ett hus. Älskar kläder som är stora i storleken, man liksom lurar sig själv att man är smalare än vad man är. Sitter med fötterna mot elementet och dricker värmd grönsaksjuice.

Idag har jag ätit ca 800 kcal, varav 700 kcal av dem är innnan kl15 så allt är borta. Skönt att känna att man ligger "på minus".

Jag har glömt att berätta att jag fick mina ephedra häromdagen. De kommer jag att börja äta när jag har gått ner några kilo.

Kommentarer:
Postat av: Marie

härligt.. mm jag började käka effe idag, så skönt att komma in i vardagen med rutiner så att man kan få ordning på sig själv

kramar Marie

Postat av: Anonym

kul att du uppdaterar oftare nu!

2008-12-29 @ 20:50:28
Postat av: Elia

Marie- kul att du är tillbaka :) Låt oss veta hur det går med dina effar ;)

2008-12-30 @ 23:32:09
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits