Lax

Jag brukar försöka "hålla mig i skinnet" när jag är med andra. Det vill säga, jag kräks inte, laxar inte, äter lite (men som kan förkläs som normalt). Men i lördags så spårade det ur.

Jag skulle gå ut, så innan så gjorde jag verkligen allt för att bli av med min förstoppning, kaffe, cigg, plommon.. Men det gick inte. Så jag smög med en microlax för att ta senare, tänkt och gjort så kunde jag bajsa efter bara några minuter.. men nu är jag orolig att någon såg min tomma microlax-förpackning, trots att jag virade in den i massor av papper och slängde längre ner i papperskorgen.. Kände mig lite knäpp att laxa medan jag var med andra, nä, det ska inte hända igen.

Kommentarer:
Postat av: M

usch sånt medel kan inte vara bra? :(

Postat av: Elia

Nä, endast för akutsituationer :)

2008-08-27 @ 03:31:08
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits