Dags att lägga ner?

Är plattare än på länge idag, måste bero på mitt lilla natthets. Idag åker jag nog in till stan, ska tröstshoppa upp en massa pengar har jag tänkt, typ en dyr klocka eller en ny väska. Sedan åker jag nog hem och tvättar. När jag har mina bra perioder då jag går ut fredag lördag och är relativt glad så brukar jag tänka "vem är det som tvättar på en fredag-/lördag-kväll". Sen kommer jag juh på att det är jag själv, men ett annat jag.

D och jag har helt bytt position, kommer ni ihåg på den tiden då jag
inte var speciellt intresserad? Ja, egentligen är jag inte speciellt intresserad nu heller, men det är ändå som att jag är mer på nu.. Det är väl dags att lägga ner honom.

Kommentarer:
Postat av: Ellen

Jag är tråkig och tvättar på en fredag!:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits