Jag vill inte ha honom!

Angående min nya dejt D. Okej, varför vi ens började prata var för att vi var från samma stad, fast iof så visste vi inte det.. men iaf. Det är verkligen omständigheterna som gör det, tex att vi hamnade hemma hos honom och då hade jag redan nekat till att kyssas ute. Det här känns inte bra för mig, jag vill inte. Jag vill inte ha sex med honom, jag tänder inte på honom, han är inte min typ och inte min stil, jag tycker inte att han är het och han är för på. Han har redan frågat om dejt typ fem gånger, "middag på måndag" (kan inte, jag jobbar), "åka ut med hans farbrors båt i sommar" (i sommar- det är typ hundra år dit vem vet vad jag gör då?) "kan vi inte kika på fil och äta godis" (ehm, jag har redan lovat bästis och kompisarna). Jag tycker inte om hans kyssar och inte hans ansiktsform, inte hans ögon och inte hans blick.. det enda jag gillar är typ hans kropp, hans armar. Ja, hur i helsike ska jag avsluta det här?

Kommentarer:
Postat av: Nella

haha mitt bästa tips är att träffa honom ute på krogen och hångla med någon annan när han ser på ;) fast det kan tyvärr i bland ha motsatt effekt - han vill ha dig ännu mer och blir mer på

Postat av: Elia

Haha, jag tror inte att jag skulle kunna göra en sådan grej.. jag är juh snäll :D

2007-02-19 @ 20:55:36
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits