Tacka vet jag bra second hand!

Nu har jag varit på stan, promenerat runt och shoppat lite. Köpt strumpbyxor och gick in på flertalet second hand-butiker. Beyond retro är så sjukt dyrt, dessutom hittar jag aldrig någonting där. Tacka vet jag stockholms stadsmisson, oftast hittar jag fina och billiga grejer där. Idag köpte jag en kortärmad tröja med sidendetaljer i marinblått från Stockholm LM för 30:-.

Dessutom har jag handlat på Lidl, de har en jättebra juice där som bara innehåller 8 kcal/100g och den är jättegod. Handlade även ett gott the, massa sallad, gurka, keso och salta pinnar. Jag avskydde salta pinnar förut, men det innehåller lite kcal och är så salta, så de är mina snacks. Nu ska jag bara gå och handla pepsi max, sedan blir det dagens måltid.
image35

Kommentarer:
Postat av: Anna

Om jag lämnar min msn till dig, vill du ta den då?
Jag avundas dig och behöver ny motivation.
Du är väldig bra thinspo! :)

2007-09-22 @ 22:40:36
Postat av: Elia

Jag har faktiskt ingen ana-mail jag heller :) Tack, eller vad man säger.. Jag behöver också motivation, några tips?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits