Bakisfilosofering

Är det bara jag som har problem att blogga? Undra om det som jag skriver nu kommer att publiceras? Hmm, ganska trevligt att bakisfilosofera :)

Igår var en mycket märklig dag. Jag åkte iväg på sittningen väldigt tidigt. Först var det middag med massa underhållning och sedan var det fest. Middagen kändes väldigt lång och utdragen och jag hann bli lite.. ehm onykter :)

På festen hände det en hel del. Jag kommer tillbaka och berättar utvalda delar senare, men ska möta upp bästis från frosstaden.

Kommentarer:
Postat av: charlie

Bakisfilosofering är bland det bästa som finns.

Postat av: Elia

Ja, dessutom är man grymt smart när man är bakis :)

2007-09-16 @ 21:14:28
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits