Vågen är dum

Det känns inge bra idag, jag har gått upp i vikt under natten, jävla skit. Jag tror att det beror på att jag har sovit så lite de sista nätterna och att jag drack mycket the igår kväll, för även om jag åt mycket igår så var det inte mycket. Ska till skolan om ett tag, vi har bara kort dag idag, men jag funderar på om jag ska ta med mig träningskläder och så, eller ska man boka tid innan? Äh, det blir nog skola, stan, kaffeplugga och eventuellt träna. Båtsman vill träffas ikväll och prata, jag har inte alls någon lust att gå ut och vet inte riktigt vad hon har tänkt sig. Jag, Red och någon till ska gå ut imorgon.. måste skriva upp på mina nya post-itlappar att inte glömma att gå på systemet. Jag glömde inte att köpa post-it igår, men det var nära :)

Eller, (ja tillbaka till viktproblemet) så är det min våg som är konstig. Jag köpte den för typ åtta år sedan på typ ÖB eller liknande. Om jag minns rätt så är den inte så exakt  och att den visar för mycket. Okej, det är säkert inte så, men jag låtsas så jag får känna mig lite bättre. Gomorrn.

Kommentarer:
Postat av: sandra

Man kan lätt kontrollera vågen med ypp
1 liter mjölk = 1 kg

Postat av: Elia

Gissa vad, jag gjorde det, den är inte så känslig att den gjorde utslag. Den har nog en minimigräns..

2007-10-26 @ 09:11:50
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: Sandra

aa, det låter som de.. eller så väger inte ett paket mjölk någonting :p sköt om dig tjejen, jag gillar dina ben föresten ;)

2007-10-28 @ 22:27:22
URL: http://frokenudd.blogg.se
Postat av: Elia

Tackar :) jag gillar dem inte, haha. Ta hand om dig också!

2007-10-29 @ 00:22:15
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits