Träningsdagen

Puh, nu har jag varit ute och sprungit. Jag har verkligen nordeuropas sämsta kondition och orkade bara springa 15 minuter av 45, ja jag vet att jag är sämst men det var så tungt. De sista 5 av de där 15 minuterna var på ren vilja, jag har ingen kondition men en stor protion vilja. Mest imponerad är jag över att jag tog mig upp i morse, jag börjar inte förrän 10, men klev upp 7.00 (snoozade 30 min).

Idag blir det skola, tror att jag ska sätta mig någonstans efter skolan och dricka kaffe och plugga lite. Sedan lite senare ikväll blir det simning. Undra om jag tar -1000 kcal idag? Gomorrn!

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Kan du inte posta lite om vad du väger och sånt, hur mycket du gått ner osv. Det är alltid intressant. :)

Postat av: Elia

Ah, jag är så tung nu *snyft* ska berätta.. snart. Iof är det lätt att räkna ut, är 165 cm och har BMI 20.. I början av min blogg (-05) berättade jag att jag har varit riktigt stor, nu snackar vi megajumbostor, på riktigt.. Jag vågade aldrig väga mig då och jag skäms som fan över den perioden (varade bara något år, var supersmal som liten) folk som jag träffat senare vet inte om min tjocka hemlighet..

2007-10-24 @ 21:36:46
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits