Svull- och gräl-dag

Trött, som fan. Jag tänkte nästan strunta i väckarklockan, men då hade det slutat som igår då jag inte orkade någonting som var skolrelaterat. Jag hade också tänkt att duscha och tvätta håret nu på morgonen, men nä, det orkar jag inte heller. Jag orkade iaf byta trosor :) Förresten, jag tänkte på det härom dagen. Jag brukar alltid sova naken, men nu sista veckorna har jag inte gjort det, jag har sovit i trosor de flesta nätterna, jag vet inte alls varför.

Idag är det en lång skoldag, ska ha ett möte och jag har gruvat mig sedan förra veckan, de är så jävla jobbiga. men jag har beslutat mig för att inte säga eller tycka så mycket, de får som de vill, jag tycker inte att det är det tjaffs som blir. Men man vet aldrig, jag är trött idag, sovit 4½ timme och då brukar jag: 1.svulla, 2.gräla. Gomorrn!

Kommentarer:
Postat av: Amie

Du e stark. Jag önskar jag kunnat hålla mig runt 200 kcal!! Kämpa på. Kram

Postat av: Elia

Tack sötnos, tycker att det är hårt, men jag kämpar. Såg ett grymt matschema hos dig, med kycklingfilé, gröt och sallad. Najs som fan :) Lycka till och knäpp ditt ex på nosen när ni ses och du är hetast ;)

2007-10-23 @ 17:16:24
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits