Smalaste benen någonsin

Usch vad jag har ätit idag, okej det är inte jättemycket, men mycket mer än vad jag har ätit på många dagar. Idag har det varit en konstig dag. När jag hade börjat jobba så kommer det ut en kvinna ur en port, hon har med sig två barn på ca 4 och 2 år. Kvinnan har de smalaste ben jag någonsin har sett, hennes ben såg ut att ha suttit på en 9-åring. Jag ville verkligen se resten av hennes kropp (som var dold under en stor jacka) men såg bara baksidan. Solklart ätstörd. Sen nu när jag var på väg hem så såg jag hennes motsats, en mycket stor kvinna. Hon som vaggade fram, och som jag har berättat förut så fascineras jag enormt även av stora människor, för de är som jag, men tvärtom.


Kommentarer:
Postat av: Fia

Hej tjejen! Jag känner inte dig, men trots att jag bara läst 4-5 inlägg så inser jag ju hur sjukt anorektisk du är. Du måste få hjälp. Jag har varit i sin sits, och nu efter 10 års helvete, har jag snart tagit mig ur eländet via MHE kliniken i Mora. Kämpa för att komma dit! Dit liv med ångest och att inte äta, är inte ett liv värt att leva. DU är värd så mkt mer! Så sök hjälp! SNÄLLA! För din egen skull. Kram o lycka till

2007-10-04 @ 21:59:27
Postat av: Elia

Jättegulligt, men inget som jag behöver.. hoppas det kommer att gå bra för dig (och för mig den dagen jag vill 'bli frisk')! Kram och lycka till :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits