Sju år senare

Vilket högkvalitetsinlägg i natt, not. Sitter här, nysminkad och lite bakis. Måste iväg snart och göra grejer. I natt var det lite.. konstigt. Vi drog ut på stureplan (såklart) och jag blev mer än onykter, men hade ganska kul tills en viss punkt. Helt plötsligt började det rinna en tår, helt galet. Fylleringde N (förra sommaren) och han var ute och ville att jag skulle komma, åh jag är störd!

Träffades istället en kille från frosstaden, vi gick omkring ute och pratade, höll handen och hånglade. Vi gick ut från klubben vid 3-tiden och jag åkte hem vid 5, så vi måste ha gått väldigt länge och töntat oss. Jag kände inte honom sedan innan, men jag visste mycket väl vem han var och hela gymnasiet så tyckte jag att han var het. Och typ sju år senare träffar jag på honom i stockholm, jag såg att han spanade in mig, kul som alltid. Ahja, nu måste jag iväg. Gomorrn.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits