Så jäkla jäkla hungrig

När jag väl somnade vid 4-tiden i natt så sov jag rätt så dåligt. Men det är klart, jag sov bra under min lilla (fyra timmar långa) nap time tidigare under kvällen. Idag har min mage kurrat konstant, men jag har inte ätit än. Kom hem nyss och var tvungen att värma smalmackorna och under min väntan så sitter jag här. Träffade S och sa hejdå, vi kysstes. Vet fortfarande inte vad jag tycker om det.. 

Imorgon hade jag tänkt mig en effektiv dag, plugg och träning. På torsdag kommer det pengar och då blir jag glad. Jag är så jäkla jäkla hungrig nu, ah mat! 

Kommentarer:
Postat av: Anonym

vad betyder smalmacka?

2007-10-21 @ 21:41:36
Postat av: Elia

Det är det enda mjukbröd jag äter, fazer rågform..

Postat av: Anonym

vad har du på då?

2007-10-22 @ 21:59:31
Postat av: Elia

Ehm, ibland äter jag som de är, ibland ruccola (typ 2 kcal), tomat (5kcal) eller keso om jag skriver det. Jo vid extra festliga tillfällen har jag en skiva rostbiff på (10 kcal)

2007-10-22 @ 22:21:18
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits