Magen säger ifrån

Är så sjukt hungrig. Jag tycker inte att jag har gjort så mycket idag, men jag har ändå varit vaken sedan 8.00 och har inte ätit än. Väntar lite otåligt på att smalmackorna ska bli lite varma, för sedan blir det tv och äta. Min mage har redan sagt ifån flera gånger idag, på föreläsningen och när jag gick på stan. Har ändå gått omkring i tre timmar på stan och hittade faktiskt ett fint linne, synd bara att det var syntetmaterial och dessutom dyrt (för att inte vara riktigt siden). Så jag köpte det inte, ska fundera på saken, men jag tror att jag skippar det.

Nu har jag iaf tackat nej till den ena middagen, hur jag gör med den andra har jag inte betämt än. Middagsdags.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Vad är det för "smalmackor du äter?"

Postat av: Elia

De heter rågform och är från fazer, hur goda som helst.

2007-10-13 @ 10:59:50
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits