Julkänslor

Känner mig lite gladare idag, fastän jag försov mig. Jag hittade ett par jättemjuka träningsbrallor som jag aldrig har använt, synd att det är för kallt för att ha på sig dem ute. Det är faktiskt soligt ute, men verkar vara riktigt kallt ändå, här blir det att pälsa på sig ordentligt. Jag har lust att gå och köpa massa fina papper, pennor, stämplar mm och göra fina kort. Jag har aldrig hållit på med scrapbooking men det verkar så roligt och pyssligt.. och dyrt. Jaja, jag gillar att klippa och fixa så det borde vara något för mig. Typ börja göra fina juletiketter att sätta på julklapparna, eller vad man nu kan göra? Jag har typ längtat till jul i en månad redan, gomorrn!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Jag har också julkänsla

Postat av: Jenny

åh jag julen. Jag längtar med och har oxå funderat på att börja klippa och klistra lite själv. Lite så självterapi=)

2007-10-16 @ 14:24:26
URL: http://www.caniche.blogg.se
Postat av: Elia

Najs, jag ska också börja med scrapp booking-terapi.. kanske är bra :)

2007-10-16 @ 22:26:59
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits