Jäkla viktklubb

Fan vilken besvikelse. Jag som skulle kika hur lång tid det skulle ta att gå ner fem kilo med hjälp av viktklubben (aftonbladets bantarklubb) och möts av smaldiskriminering:

Till vilket datum kan jag tappa mina önskade kilon

Med Viktklubb.se kan du bli av med dina önskade 5 kg till 2007-11-23. För den här målsättningen skulle vi rekommenderar vårt 3 månaders abonnemang för dig.

Observera att denna funktion inte tar hänsyn till din nuvarande vikt eller din önskade slutvikt utifrån ditt BMI. För att bli medlem i Viktklubb får du inte ha ett BMI under 20 och våra registreringsformulär kontrollerar detta. Inne i Viktklubb kan du inte heller sätta mål som innebär att du får ett BMI som är lägre än 20.

Jag får alltså inte gå med, mitt BMI ligger nu på gränsen att överhuvud taget få gå med, men om jag skulle gå ner 5 kg skulle jag ha BMI 18,4 alltså får jag inte ens gå med, taskigt :(


Kommentarer:
Postat av: Sofia

HAHA den vägrade mig också när jag försökte för några månader sen :(

Postat av: Elia

:) haha vad taskigt, ska gå till JÄMO och anmäla för smaldiskriminering..

2007-10-24 @ 21:39:37
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits