Frosstorsdag; 380 kcal i intag

Då är det återigen dags för sanningens minut. Kanelbullens dag och ingen bulle, men ganska mycket annat. Eller väldigt mycket annat. Dagens:

½ naturdiet bar 50 kcal
1,25 dl soppa100 kcal
sallad 30 kcal
choklad 100 kcal
1 rågrut 50 kcal
2 köttbullar 50 kcal
_______________
Summa: 380 kcal

Fick lite smått panik efter skolan och promenerade mellan det jag slutade skolan och började jobba, sen blev det en del prom på jobbet också. Så jag känner mig ganska duktig med promeneradet idag, trodde att jag bara skulle få ihop en timme, men ist blev det 2 timmars aktivt prom (-600kcal) och en timme på stan (-100kcal). Så totalt -700 kcal. Inte illa för en planerad frossdag.

Kommentarer:
Postat av: Alexandra

Vad är det du försöker göra? Svälta dig själv?! Det är inte hälsosamt att äta så lite kalorier varje dag. Jag hoppas verkligen att du äter mer än vad du skriver här. När jag bantade (gick ner 17 kg på ca 2 månader) åt jag 770 kcal om dan. Det var då uträknat efter min vikt och längd och den vikt som jag ville uppnå. Men att äta 380 kcal om dan är bara idiotiskt. Varesig man vill behålla vikten eller svälta sig själv.

Postat av: Elia

Om man läser lite mer än ett inlägg så får man lite mer insikt i mitt liv. Förmodligen vet jag att det inte är hälsosamt, förmodligen är det jäkligt korkat, förmodligen är jag helt ED

2007-10-05 @ 10:47:56
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits