Ett slutet liv

image58


Puh vilken dag det här är. Fick mess sent igårkväll om att jag skulle slippa jobba idag, vilket är sjukt bra med tanke på allt jag har att plugga. Jag har varit så himla hungrig hela dagen, trodde att jag skulle dö på väg hem, men det gjorde jag inte, jag har juh lite att ta av. Höll på att börja gråta på vägen hem. Nu äter jag gröt.

Fick mess av D idag, han som jag dejtade för någon månad sen. Nu försöker han komma in i mitt liv igen, bara sådär? Näe, jag är ledsen, mitt liv är ganska slutet nu. Jag har bestämt mig att jag måste satsa stenhårt på skolan, träning, jobbet och maten. Undra om det finns någonstans man kan träna lite senare på kvällen typ vid 22-tiden, skulle passa mig. Hösten, det är iaf något som gör mig glad. Det är lite kallt, men väldigt fint!

Kommentarer:
Postat av: Sandra

sats odenplan har öppet till midnatt har jag för mig.. och sen finns det något dygnet runt öppet gym i city oxå. De va väl i stockholm de gällde?

Postat av: Elia

Jäklar, det har du rätt i, mån-tors har sats odenplan öppet till 24! Vad är det andra för gym? Tack för tipsen :)

2007-10-18 @ 21:32:37
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: Sandra

tror nautilus har öppet till typ sent.. o sen finns de nått till gym som har öppetnästan jämt.. men ve tine alls va de heter.. googla kanske? =) jag gillar sats iaf.. trevlgi personal =)

2007-10-20 @ 01:43:17
URL: http://frokenudd.blogg.se
Postat av: http://elia.blogg.se/

Bra tips där, litar nog mer på sats än nautilus..

2007-10-20 @ 18:40:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits