En tårfylld dag

image51


Idag har jag, ja förutom att gråta, sett en film. Den är uppdelad i 9 delar på YouTube och heter "A secret between friends" och handlar om en tjej som får ED. Varför känns det som att ED-filmer alltid är lågbudgetproduktioner? Sedan gick jag ut på en promenad för att få äta innan jag åker och simmar. När jag kom hem och gjorde gröt och skulle få upp burken till lågkalorisylten, så satt den så hårt att jag tog en kniv för att bända upp så vakumet försvinner och då slant jag. Så nu har jag ett jack på vänster långfinger, klantigt som fan..

Jag har inte alls orkat svara på SMS eller i telefon idag. Red, exbästis och jobbet har ringt.
Dessutom fick jag mess av N, vet inte om jag någonsin kommer att svara honom. Jag har faktiskt tagit bort hans nummer, fast jag gillar honom, vad han ville? Att vi skulle ses snart..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits