Dagens matintag; 250 kcal

Det var helt mysko idag på stan, jag som har ett sådant köpbehov (dövar väl något annat) hittade verkligen inget. Efter att ha gått omkring och tittat på massor av kläder så kände jag "äh nu vill jag köpa något", det är ibland själva kicken, inte själva plagget. Helt sjukt, vart är världen, jag , Elia på väg? Jag köper faktiskt second hand också, så helt ond är jag inte. Absolut mer röd än blå.

Som jag sa i morse så har jag varit sugen på allt hela dagen. Vid 17-tiden gick jag och köpte en bar och tryckte i mig, känns som att jag har syndat. Förlåt Ganesha (googla för finfina bilder). Dagens:

1 naturdiet bar 100 kcal
2 smalmackor 100 kcal
flingor (åts med fingrarna ur paketet) 50 kcal
_______________
Summa: 250 kcal

Tråkpromenerade i stan 3 timmar (-300 kcal) och nu på kvällen gick jag en snabb (-300 kcal). -600 kcal och godkänd dag, fastän jag känner mig tjock som få.

När jag skulle ta tunnelbanan hem stod det några småtjejer (typ 17 år) och alla åt. En höll i en cola-burk, den andra mumsade på en kexchoklad och den tredje hade en godispåse i näven och tuggade ivrigt. Tjejen med kexchokladen stod och åt den direkt ur papperet, jag stirrade, jag tycker juh att det där är vulgärt!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

tack för tipset om vart man kan hitta kaloritabeller.Jag personligen tycker att de ska börja märka ALLA varor med exakt hur mycket kalorier de innehåller - så slipper man räkna som en idiot.
Hoppas du får en fin dag.
Jag personligen ska ut och gå......suck

Postat av: Elia

Ja, det borde de verkligen göra. Jag brukar räkna på mobilen när jag står i affären, ganska smidigt. Ha en trevlig kväll, jag skippar nog prom idag, japp helt sjukt!

2007-10-06 @ 19:06:33
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits